| Gezocht: onherstelbaar kapotte poloboot | ||||
| Kanoforum: Gezocht | ||||
|
gepost door: Sietse op 14/01/12 18:15
Hallo iedereen, Allereerst zal ik mij even voorstellen, gezien ik nieuw ben hier: Ik ben Sietse, ben 21 jaar en kano nu sinds m'n 11e. Ik ben op het moment een actief lid bij Euros Kano in Enschede, waar ik ook studeer. Dan door naar mijn vraag. Enige tijd geleden ben ik met 4 mede-kanoërs een studentenhuis begonnen. Dit is geweldig, maar we missen nog 1 ding dat elk zichzelf respecterend studentenhuis heeft: een schild. Wij waren van plan om zo'n schild te maken van een paar kapotte peddels en een polokajak (we poloën vooral). De peddels hebben we wel, alleen missen we nog een polokajak. Aangezien we deze aan de muur gaan hangen (hoogstwaarschijnlijk niet in 1 stuk), hebben we het liefste eentje die al flink afgeragd is, onherstelbaar kapot. Anders vinden wij het ook maar zonde. Dus, heb je (of je vereniging) nog iets liggen waarvan je denkt, die moet eigenlijk al tijden naar de sloop, halen wij deze graag op! ![]() In het kort: Gezocht: onherstelbaar kapotte poloboot, om aan de muur te hangen. evt tegen een (kleine) vergoeding. Groetjes, Sietse |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: roosmcd op 14/01/12 23:25
Wel een beetje uit de buurt maar volgens mij hebben wij nog twee polo-kayaks liggen die in die categorie vallen. Het zijn polyester boten en toen ik ze 5 jaar geleden voor het laatst probeerde, was de hele onderkant poreus. Locatie Eindhoven |
||||
|
gepost door: Sietse op 15/01/12 22:31
kijk, dat is wat we zoeken .toevallig wil het zo zijn dat we binnenkort (ahum ergens in maart) naar Eindhoven gaan voor een studentenweekendje met Okawa en Levitas. Is het misschien mogelijk om de bo(o)t(en) dan op te halen? En wil je er nog iets voor hebben? |
||||
|
gepost door: roosmcd op 15/01/12 23:36
Aangezien die boten al iets van 5 jaar in een schuur liggen, zijn de paar maanden het probleem niet. Het zijn alleen niet mijn boten, dus ik moet eerst toestemming vragen. Ik ga er echter van uit dat dit geen probleem is, gezien de staat van de boten en dat ze al een paar keer eerder op de nominatie hebben gestaan om verschrot te worden.... |
||||
|
gepost door: jacques op 23/01/12 11:34
is er misschien nog eentje over? Ik heb wel belangstelling. jacques.reiners |
||||
|
gepost door: roosmcd op 23/01/12 11:54
Goed nieuws, er liggen in ieder geval nog de twee poloboten en ze mogen weggegeven worden. Of er nog meer liggen die weggegeven kunnen worden, durf ik niet te zeggen maar ik zal wel eens kijken. Wat ik het mij herinner waren het alleen deze twee. |
||||
|
gepost door: jacques op 23/01/12 12:32
kan ik bellen: mijn nummer is 06/49704016 |
||||
|
gepost door: roosmcd op 29/01/12 19:29
Vandaag maar eens gaan kijken, we blijken dus 3 oude poloboten te hebben liggen. Hoogstwaarschijnlijk alle drie niet meer waterdicht en niet meer geschikt om vaarbaar te maken. Als ze van Euros er twee willen hebben, is er dus nog een boot over. Mijn e-mail adres staat in mijn profiel. Helaas geen C1 gevonden, dat was eigenlijk wel leuk geweest om wat te oefenen met eskimoteren. |
||||