PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
Eh.... Ik geloof dat we bezig zijn....
Kanoforum: Off-topic
gepost door: Rocky op 01/03/05 03:58
Stay tuned!

Reacties (1 van 3 pagina's)
1 2 3
gepost door: michielv op 01/03/05 08:14
Wat, nu al? Zo zeg, is dat niet een beetje eerder dan verwacht?
gepost door: Arjan op 01/03/05 08:50
Erm.......waarmee?
gepost door: Rocky op 01/03/05 08:52
Well, morgen uitgerekende datum dus ligt eigenlijk prima op schema.

Ik sinds 0300h met kersenpitkussentje op en af aan het rennen tussen bed en magnetron ;-)
gepost door: michielv op 01/03/05 08:59
Oh, okay, ik dacht dat jullie pas in mei uitgerekend waren. Mijn vergissing

Okay, dan moet ik binnenkort dus even langs Dordrecht voor een passend kadotje

Het gaat toch wel goed? Ja, stomme vraag, anders had je geen tijd te posten

gepost door: lennart op 01/03/05 09:04
veel succes en dat wordt puffen en beschuit eten dit weekend.
gepost door: Arjan op 01/03/05 09:13
Aha, daarmee dus. Nou succes dan he!
gepost door: michielv op 01/03/05 10:16
Sjeg Ralph, nou zit ik dus de hele tijd te kijken of er al nieuws is. Het feit dat het rustig is (van jullie kant) betekent dus waarschijnlijk dat er nieuws is

gepost door: spikey op 01/03/05 11:00
Sterkte!!
gepost door: Shtinky_puddin op 01/03/05 11:10
Rocky schreef op 01/03/2005 08:52:

Ik sinds 0300h met kersenpitkussentje op en af aan het rennen tussen bed en magnetron ;-)

Je bent in ieder geval nuttige kennis op aan het doen voor de koude weekendtripjes, jij mag mee, je weet nu je vaargenoten te onderhouden

Maar serieus: succes, sterkte, en geniet er van!
gepost door: Rocky op 01/03/05 12:15
Ben nog steeds op en neer aan het rennen hoor.

Volgens Krista, die zelf verloskundige is, kunnen we in t ergste geval nog zo'n 24 uur vooruit...

Pfffff ga er maar aan staan
gepost door: Shtinky_puddin op 01/03/05 12:24
En dan heb jij nog het makkelijke gedeelte te pakken... In jou wordt de schaar niet gezet
gepost door: lennart op 01/03/05 12:28
of het mes en de pijn etc.. maar nogmaals succes ermee. we horen het wel. het blijft zo wel een real live soap. slecht voor mijn werk. blijf maar kijken of het goed gaat en we weer kunnen gooien met banana's hier. toch maar eentje

misschienn moet er nog een subforum bij voor al die nieuwe vaders en moeders.
gepost door: Martijn op 01/03/05 12:35
lekkere ondersteuning hier..
ja gaat toch geen verhaaltjes houden over messen of scharen.. straks krijgt Rocky nog een zenuwinzinking terwijl er misschien wel niet aan de hand is..

Suc6 !
gepost door: Boogieman op 01/03/05 12:37

Ik zal ffies duimen voor jullie, misschien helpt het wel.

gepost door: Rocky op 01/03/05 12:38
Ik sta onders strikte instructies om alles wat op een schaar lijkt te onderscheppen

Gaan trouwens voor een ondeerwaterbevalling (Krista omdat het in Belgie moeilijk is om een thuisbevalling te organiseren, ik om er zeker van te zijn dat hij / zij een kayak-ster word )

Wilden dus eigenlijk thuis maar wat dat aangaat is "het systeem" hier in Belgie niet echt cooperatief.
Maar we krijgen wel een bevriende nederlandse kraamverzorgster die een week komt werken / logeren

Maar nu voorlopig nog thuis bezig, ik laat t zeker weten wanneer we vertrekken voor de eindsprint in het subtropisch zwemparadijs (in Zottegem, of all places...

Hele mooie kamer met enorm bubbelbad, lijkt totaal niet op ziekenhuis, anders had Krista er ook zeker niet naar toe gewild.

enne, dit staat in de categorie "off topic" dus is toch al een subforum???

gepost door: Rocky op 01/03/05 12:40
Als Arjan binnenkort de Grind komt ophalen voor een demo kunnen jullie best meekomen hoor.
Zal ik alle enge details en mijn grote voorraad Belgisch bier met jullie kunnen delen
gepost door: Shtinky_puddin op 01/03/05 12:44
Hahaha nou, naar wat ik begrepen heb is inknippen toch echt een stuk aangenamer dan uitscheuring overdwars, hoor... Maar het zijn allebei zaken die mij plaatsvervangend wit laten wegtrekken, en tot op heden prima termen blijken om aan kinderwensen in de relatie een eind te maken voor een paar maanden hihihihihi

Maar dat een kind van jou uit Zottegem komt, dat vind ik dan wel weer een mooie manier van het heelal om regelmaat en logica in de chaos aan te brengen

Succes de komende uren, en vergeet je zwembroek niet
gepost door: lennart op 01/03/05 12:59
jammer dat het in het zwembad gaat gebeueren en dat eht niet gewoon thuis kan.
kunnen we de spannende monetne niet mee volgen

bij boatertalk kan je op het forum via je pda nu geloof ik niet dat je die hebt , maar toch iste om over na te denken de volgende keer

maar het lijkt me wel leuk en appart subforem met reviews van spenen, luiers
de offroad capaciteiten van de kinderwagens. en hun zoutwaterbestendigheid natuurlijk

en statistieken over de groei van de kids vand e afgelopenweek. en de daarbijbehorende voorspellingen.

nogmaals succes ermee have fun
gepost door: Shtinky_puddin op 01/03/05 13:04
Of een Kanoforum First Roll Award. Prijzen te verdienen voor de trotse ouder die het kind heeft geproduceerd die als eerste een geslaagde WW-rol weet te maken
gepost door: Arjan op 01/03/05 13:08
Rocky schreef op 01/03/2005 12:40:
Als Arjan binnenkort de Grind komt ophalen voor een demo kunnen jullie best meekomen hoor.
Zal ik alle enge details en mijn grote voorraad Belgisch bier met jullie kunnen delen

Kijk eens aan, dat betekend dus dat je ook mee kan gaan varen
Binnenkort maar eens bellen voor een afspraak. Zaterdag materiaal kopen en nog even hopen dat die autodealer opschiet. Dan ben ik er helemaal klaar voor
gepost door: michielv op 01/03/05 14:03
Martijn schreef op 01/03/2005 12:35:
lekkere ondersteuning hier..
ja gaat toch geen verhaaltjes houden over messen of scharen.. straks krijgt Rocky nog een zenuwinzinking terwijl er misschien wel niet aan de hand is..

Suc6 !

Haha, *LOL* dat was bij ons ook niet de bedoeling, dat het mes eraan te pas zou komen. Komt puntje bij paaltje, valt dat toch even tegen.

Maar goed, dit is een uitzondering natuurlijk

Gelukkig was Astrid wel weer snel hersteld (hoewel ze nu een opkomende griep heeft... ).
gepost door: Boogieman op 01/03/05 14:16

[Quote] Of een Kanoforum First Roll Award. [/Quote]
Hehehe, als dat een beetje doorslaat dan krijg je van die auders op het forum die hun kids gaan pushen te presteren wat ze zelf nooi gelukt is... (surfkayak EK / WK) Mmmm... helemaal niet eens zo'n slecht idee als ik er over nadenk eigenlijk.

gepost door: Sleepless op 01/03/05 15:32
Rocky schreef op 01/03/2005 12:38:
Wilden dus eigenlijk thuis maar wat dat aangaat is "het systeem" hier in Belgie niet echt cooperatief.

Onze twee zonen zijn nochtans allebei thuis geboren, maar het is idd niet zo vanzelfsprekend hier. Nu wonen wij wel vrij dicht bij de nederlandse grens, en voor de geboorte van onze oudste (Xander) hebben we een beroep gedaan op een nederlandse verloskundige. Bij de geboorte van zijn jongere broer Liam hadden we toch een belgische verloskundige gevonden (er zijn er hier wel degelijk die toch thuisbevallingen doen, maar spijtig genoeg niet in heel België).

Hoe dan ook een onderwaterbevalling lijkt me ook wel heel bijzonder, en toch maar goed dat de kamer er niet al te ziekenhuisachtig uitziet.

Veel succes nog,

Bart
gepost door: Stephen op 01/03/05 15:47
Jemig
Ben ik effe een tijd niet op het forum zo effe een heel druk topic erbij..
Succes ermee!
gepost door: Rocky op 01/03/05 15:49
Gaan nu naar zottegem....

Diegene die het gewicht raadt (of er het dichtst bij komt) wint de DVD "Burning Time" van Scott Lindgren!

Place your bets!!!!!!

Tot laterzzzzzzzzzzzzzz