PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
[Date] week 15
Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken
gepost door: spikey op 11/04/05 16:10
Heeft iemand nog zin te peddelen straks op zee in ter heijde ofzo?

Reacties (1 van 2 pagina's)
1 2
gepost door: Stephen op 11/04/05 17:58
Kom je me effe ophalen dan
gepost door: Shtinky_puddin op 11/04/05 18:11
Wat dacht je van strandblokken? Kan nu na het werk Maruh nog geen toegang tot internet, hopelijk morgen, dus kan de boel nog niet zo goed in de gaten houden...
gepost door: Arjan op 11/04/05 19:27
pff, ik zou erg graag morgenavond (dinsdag) de branding ingaan. Maar zo te zien is er totaal geen golfslag dan.

Iemand zin om een beetje op vlakwater te gaan spelen?
Eskimoteren oefenen?
gepost door: Stephen op 11/04/05 19:29
Morgenavond weer heerlijk school... Not!
gepost door: spikey op 11/04/05 21:31
Ben 20 min na post vertrokken, zat nog te denken rolph: stranblokken. Maar bedacht me dat je vast geen boot bij je zou hebben zo op je eerste dag! Terheijde was ook lekker dichtbij.

Maar het was superchill!!! Mooie brede cleane lijntjes van een halve meter tot een meter met behoorlijk wat kracht. Dus paralell surfs, spins en wave wheels waren mogelijk. Heb 2 uur in het water gelegen in het zonnetje en goed kunnen letten op techniek.

Van mij mag er binnenkort weer een dikke westerstorm komen!! Morgen ff andere zaken regelen savonds..

gepost door: Stephen op 11/04/05 21:51
Lucky bastard
gepost door: Shtinky_puddin op 11/04/05 23:47
Hmmm misschien toch maar ff alvast mijn spullen in de auto gooien... Nu ik zo op het strand zit, laat ik het dan maar gebruiken. Probleem alleen... Ik ben een beetje moe! ;-) Al dat werken is wel leuk hoor, maar het vindt een uur of zes eerder plaats dan mijn huidig natuurlijk ritme wil wakker worden

Oh well went vanzelf. En gevaren gaat er worden binnenkort!
gepost door: michielv op 12/04/05 09:36
Da's toch ideaal: beetje rustig wakker worden en ondertussen je centjes verdienen. Na een paar bakken koffie van de baas ben je helemaal klaar om na je werk lekker de branding in te duiken zonder dat je er zelfs voor om hoeft te rijden.

Ik zou het wel weten hoor
gepost door: Stephen op 12/04/05 10:49
Idd. De baas betaald, a well eigen baas zijn is ook niet slecht hoor
gepost door: Arjan op 12/04/05 10:51
Hmm, waar is nu die zon van gister? Ik ga het koud krijgen vanavond denk ik.
gepost door: michielv op 12/04/05 11:08
Stephen schreef op 12/04/2005 10:49:
Idd. De baas betaald, a well eigen baas zijn is ook niet slecht hoor

Lijkt me ook niet. Wie wet komt het er nog eens van, als ik het uitvreten van management echt spuugzat ben
gepost door: spikey op 12/04/05 14:10
As weekend lijkt er goed uit te gaan zien, helaas nog iets te vroeg om concrete plannen te maken.. Ik ben wel weer van plan te gaan indien het lekker wordt!
gepost door: Boogieman op 12/04/05 17:10

As weekend lijkt er goed uit te gaan zien

HA!

Ik zit het weekend en waarschijnlijk begin volgendeweek in Zeeland bij Vrouwenpolder. (iets boven Domburg) We nemen de tourkano's mee en ook mijn branding bootje, zodat we naast familie bezoek ook lekker kunnen uitwaaien.

Ik zeg dus:

BRING IT ON!

Mocht iemand zin hebben om daar te komen varen...
Daar ik dus wel in eerste plaats op (schoon)famielie bezoek ben lijkt het me het beste als we dan kort van tevoren even telefonisch devinitief afspreken.

gepost door: Shtinky_puddin op 12/04/05 18:12
Komend weekend kan ik alleen de zaterdag, zondag is het de Klassieker. Ik heb deze week de boot nog niet in de auto, wel beetje jammer want het is wel weer om in het water te liggen, zo lijkt het. Maar na een half jaar vrije tijd hou ik mezelf een beetje in de gaten qua tijdsbesteding, dom onderuit op de bank met een DVD-tje kan ook geen kwaad in deze periode Maar binnenkort wel varen, ben ik wel weer voorzichtig genoeg geweest.
gepost door: spikey op 12/04/05 18:19
dom onderuit op de bank met een DVD-tje

Toch niet met Surf girls deel 2 t/m 10??
gepost door: michielv op 12/04/05 19:48
Humm, klinkt goed? Als in Rolph's bijdrage voor de brandingdag?

gepost door: Rocky op 12/04/05 21:29
He Luuk,

vanuit Vrouwenpolder kan ik je het strand van Domburg (of eigenlijk tussen Domburg en Westkapelle, 500 m na de domburgse golfclub) van harte aanraden.
Zaterdag kan idd leuk zijn; drie daagjes W (Zw) 4 bft kan voldoende zijn voor een leuk dagje uit.

Wish I could be there maar beetje ver weg.
Misschien dat ik kans zie in knokke (of Blankenberge, wat volgens Discopol wel goed is) te gaan peddelen.

In ieder geval veel plezier allemaal!

gepost door: Shtinky_puddin op 12/04/05 21:47
Hee, de eerste 7 Girls heb ik al aan Stephen uitgeleend... Hoeveel denk je wel niet dat ik er heb?!

gepost door: michielv op 12/04/05 22:18
*grinnik* dat stelt het "Date" uit het subject toch wel weer in een ander daglicht

Maar ik ga ervanuit dat je dus delen 2 t/m 10 hebt, anders zo Tim dat toch niet zo stellen? *onschuldige blik*
gepost door: Boogieman op 13/04/05 12:50
@Stinkey:

Bedoelde je dat je Zaterdag wel zin hebt naar Vrouwenpolder (tussen Domburg en Westkapelle) te komen? Zo ja dan zal ik mn nr je wel ffies mailen.

Ik kan daar gok ik rond een uur of 12:00 zijn...

@Rockey:
Jammer dat het tever reisen voor je is. Wel bedankt voor de tip! Ik ga het wel ffe uitchecken daar!

gepost door: Shtinky_puddin op 13/04/05 18:28
Komende zaterdag gaat voor mij een twijfelgevalletje worden, ik heb wel zin om te varen maar wil gegarandeerd uitslapen die dag. En ik moet eigenlijk nogvan alles en nog wat doen. Vrouwenpolder zal het dus zeker wel niet worden, mocht ik op een strand verzeilen dan wordt het Ter Heijde of misschien Strandblokken.

Speaking of which, er lag vandaag een hopperzuiger voor het strand. Neem aan dat hij kwam halen, niet brengen. Ben benieuwd of dat nog effect heeft op de branding, op Ter Heijde veranderde de golven na het opspuiten behoorlijk. Maar dat was ook wel wat ingrijpender dan een eenvoudig baggeraartje....
gepost door: Shtinky_puddin op 13/04/05 18:30
michielv schreef op 12/04/2005 22:18:
*grinnik* dat stelt het "Date" uit het subject toch wel weer in een ander daglicht

Maar ik ga ervanuit dat je dus delen 2 t/m 10 hebt, anders zo Tim dat toch niet zo stellen? *onschuldige blik*

Het gaat over een surf-DVD, getiteld 7 Girls... Errug spannend materiaal om de juiste *** ahum *** technieken in ogenschouw te nemen. Mooie golven, dat ook
gepost door: spikey op 13/04/05 18:42
Hier dan maar verder
was dat die buis die we afgelopen zaterdag in het water zagen lopen? Was niet zo fijn surfen daar in de buurt

Moet zeggen dat ik afgelopen maandag ter heijde ook erg leuk vond, dat was met golfhoofte 0.8 en periode 6, nbiet dik maar mooie lijntjes! Nu staat er golfperdiode 7/8 op het programma dit weekend.

Zaterdag is het 20.50 hoog water, kun je lang genoeg uitslapen rolph!

Ik zou zeggen, ff in de gaten houden en ik hou as zterdag eind van de middag en begin van de avond vrij!
gepost door: michielv op 14/04/05 07:40
Aaaaiijngh! Mijn schoonzusje is zondag jarig maar zaterdag eind middag klinkt goed, eens kijken of ik het in het schema gepropt krijg

gepost door: Shtinky_puddin op 14/04/05 18:17
Die buis heeft er inderdaad mee te maken, een km buitengaans zie je ook een platformpje drijven, en zo. Ben benieuwd. Misschien eerste stapjes richting tweede maasvlakte? Geen idee wat de schema's daar op het moment voor zijn.