| Polyester | ||||
| Kanoforum: Off-topic | ||||
|
gepost door: spikey op 18/04/05 10:44
Elke keer als we de zee afkomen loop ik weer paar dagen met een kapotte hals agv zand/zout schuring. Levert veel rare blikken en opmerkingen op: 'Wilde nacht gehad? Gaat het wel goed met je, het leven is toch zo erg nog niet. Kortom met afstudeersollicitaties voor de deur is het wel tijd om maatregelen te nemen hiertegen. Nou werkt een colletje goed als bescherming, maar de centen om een mooie thermo met cool aan de schaffen heb ik ergens anders voor gereserveerd. Zie net dat ik nog een strakke coltrui heb liggen van 100% polyester, is dat een beetje aan te raden, qua zitting als het nat wordt en warmte?? |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: macho op 18/04/05 12:56
helpt vaak wel, maar daardoor word het wel iets minder waterdicht. je kunt ook een beetje vaseline op je keel smeren, dat wil ook wel eens helpen. |
||||
|
gepost door: michielv op 18/04/05 13:01
Zeker weten doe ik het niet maar polyester neemt geen water op (net als dat spul waar ze thermoshirts van maken) dus qua warmte zal het wel redelijk goed zitten. Verder rekt het waarschijnlijk ook niet heel erg maar dat zul je uit moeten proberen. Een andere mogelijkheid is misschien je hals insmeren met vaseline ofzo voor je gaat varen? Als je uiteindelijk toch een ander shirtje nodig hebt zou ik eens rondkijken bij surfshops, tussen de voorraden lycra's van vorig jaar ofzo. Vaak kun je zo'n shirt al voor een 20 euro oid meenemen en er zit altijd een col op. *grinnik* ik werd door het subject op het verkeerde been gezet en was al op zoek gegaan naar een beschrijving over hoe je met polyester hars een bootje moet plakken Edit: ha, ik zie dat mijn vaseline plan al voorgesteld was |
||||
|
gepost door: Stephen op 18/04/05 13:22
Ik heb dus echt het zelfde probleem.. En inderdaad, mensen denken vaak dat je jezelf hebt proberen op te hangen ofzo, of dat er inderdaad iets wilds is gebeurd Achteraf smeer ik er vaseline op, maar tijdens het kanoen nog niet geprobeerd.. Let's give it a try |
||||
|
gepost door: spikey op 18/04/05 14:03
OK guys, thnx voor de tips, ik ga maar eens vaseline in huis halen en dat colletje van me proberen. Ik laat weten hoe het bevallen is, ondertussen draag ik kleding met hoge kragen |
||||
|
gepost door: Yvette op 18/04/05 15:04
Je hebt ook van die camouflage stiften (soort huidskleurige lippenstift, waar normale mensen bijvoorbeeld pukkels mee wegwerken). Daarmee kan je je mooie tweede glimlach mee camoufleren. Wel even eentje zoeken die op je eigen huidskleur lijkt, en niet te dik, anders ziet het er ook niet uit... Succes.... |
||||
|
gepost door: Thomas op 18/04/05 22:08
haha typisch weer een oplossing van een vrouw |
||||
|
gepost door: spikey op 18/04/05 22:38
Hehe, elke oplossing is meegenomen toch! En ach ik was het toch al gewend zo in de weekenden |
||||