| [Date week 17] | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: michielv op 02/05/05 11:45
Wegens verplicht vrij op vrijdag (he, moet dat echt? )en Nienke toch naar de creche: het gaat aardig waaien uit redelijk westelijke richting deze week dus misschien is het vrijdag lekker surfen? Opa heeft wel weer eens zin |
||||
| Reacties (1 van 2 pagina's) |
||||
| 1 2 | ||||
|
gepost door: michielv op 02/05/05 11:46
humm, volgens mij is het nu al week 18? Nou ja het gaat om vrijdag 6 mei... |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 02/05/05 12:41
Ik wil ook wel |
||||
|
gepost door: michielv op 02/05/05 13:28
Gezellie! Ter Heijde dus dan maar? Verder nog mensen? Tim? In geval van nood kun je een lift krijgen, dus geen auto is geen probleem |
||||
|
gepost door: spikey op 02/05/05 13:48
Ha michiel, Thnx for the offer, maarre surf dan als het goed is op plattling, eisbach of wittelsbacher;) Have fun! |
||||
|
gepost door: michielv op 02/05/05 13:58
Ook leuk . Volgens Corran Addison kun je ook met een surfkayak best leuke dingen doen op een rivier: http://www.2imagine.net/blogger2005/88.html Voor de zekerheid neem ik maar zowel de Tekno als de Marauder mee. Ben wel benieuwd en kan niet kiezen. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 02/05/05 17:30
Was het nog wat? In Zeeland was het zondag zo vlak als n spiegel... Dus heb ik het skullen maar weer een beetje geprobeerd enzo. En ohja ook nog achter een vliegertje aan gevaren. Ging best goed al moest ik wat teveel nadenken bij het opkanten en tergelijkertijd die vlieger in de lucht zien te houden. |
||||
|
gepost door: michielv op 02/05/05 19:38
We gaan nog, komende vrijdag Dus mocht je tijd, zin en gelegenheid hebben? .... |
||||
|
gepost door: Shtinky_puddin op 02/05/05 20:41
Tijd en zin wel, helaas zit ik in Duitsland of Oostenrijk. Oh nee, dat is helemaal niet helaas! |
||||
|
gepost door: Stephen op 02/05/05 23:39
Overmorgen hoop ik het water in te kunnen plonsen.. maar dan niet meer in NL |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 03/05/05 09:38
Da's Ok Michiel. Hoe laat? Volgens getij.nl is het in HvH om 14:25 HW Lex |
||||
|
gepost door: michielv op 03/05/05 12:36
Even zien, dan is het het leukst de uurtjes ervoor he? Uurtje of 12 bij 4 Winden? Mag ook eerder hoor Groetjes, m. |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 03/05/05 12:41
We houden nog contact Michiel. |
||||
|
gepost door: spikey op 03/05/05 14:36
Iedereen veel plz op het water!! I'm off too germany Ciao Tim |
||||
|
gepost door: Boogieman op 03/05/05 18:31
Hmmm... Ben begonnen met uitzendwerk en ik weet eigenlijk niet of ik vrijdag wel/niet werk en of ik dan wel/niet vervoer heb. Het hangt er voor mij allemaal nog een beetje vanaf dus. |
||||
|
gepost door: lennart op 03/05/05 20:31
vrijdag werk ik :-( maar donderdag ziet er ook goed uit nog liefhebbers? veel plezier iedereen in meer of minder verweggistan |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 04/05/05 09:04
12 is accoord. we houden elkaar op de hoogte. |
||||
|
gepost door: michielv op 04/05/05 16:00
Als het zo wordt als vandaag wordt het nog best leuk: er staat nu een 90 cm. Na nog een paar dagen westenwind 4 halen we de meter wel. Fijn om weer mee te beginnen @Luuk: ik bel je nog wel vanavond of morgen, mocht je onverhoopt toch vrij zijn kun je altijd met de motor komen. Desnoods neem ik een bootje & spullen voor je mee. |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 04/05/05 17:57
Er ligt ook een extra bootje in de container die gebruikt mag worden. Lex |
||||
|
gepost door: lennart op 04/05/05 18:46
morgen = donderdag om ongeveer half elf lig ik er in. |
||||
|
gepost door: Boogieman op 04/05/05 19:14
Lennart: Ik tweifel nog. (afhankelijk van spierpijn van het werk...) Al vrees ik dat we 11:00 zowiezo niet zullen halen. |
||||
|
gepost door: lennart op 04/05/05 19:41
het ziet er best goed uit en aangezien ik toch geen verder plannen heb wil ik misschien best wel 2 sesseies varen morgen , maar dan wel pas na een tijdje de 2e zeg alles na 3 uur of zo plan? |
||||
|
gepost door: lennart op 05/05/05 17:26
stoked en dan veel. de squash gaat lijkt wel per keer dat ik erin vaar sneller. ik zat vandaag in een diagonaal/parallelsurf , in dezelfde richitng al s een kiter. en die ging niet veel harder.. echt belachelijk. frontsurfen wil met deze hoogte niet echt meer. je surft gaat te hard. ligt voor de golf. golf haalt je in je surft weer eventjes en zo verder. nu maar eens leren om wat te doen met die snelheid. zondagochtend ben ik er weer. misschien tot dan. veel plezier morgen. |
||||
|
gepost door: michielv op 06/05/05 20:36
Vandaag was een beetje rommelige branding maar dat mocht de pret niet drukken. Lex heeft een paar prachtige pirouettes gemaakt en zo af en toe waren er toch mooie surfs te pakken. Alleen een beetje jammer voor die ene kitesurfer die niet van de kant wegkwam en een paar honderd meter met zijn board zo'n beetje door het zand werd getrokken Fijn dagje en zometeen lekker tukken |
||||
|
gepost door: Boogieman op 06/05/05 20:57
Misschien ga ik morgen ochtend wel even varen. (Katwijk?) Het kriebelt nu toch wel heel erg... |
||||
|
gepost door: WaizFisZ op 08/05/05 21:50
Ben vandaag nog ff geweest in Ter Heide. Was harstikke lekker ![]() image not available image not available |
||||