| Kanopolo competitieset met een als nieuwe Mega Vel.. | ||||
| Kanoforum: Aangeboden | ||||
|
gepost door: tychos 5 op 23/05/05 18:51
Wegens omstandigheden te koop aangeboden: Een als nieuwe Mega VelociT !!! Mega VelociT is in oktober 2004 gekocht en alleen gebruikt voor conditionele en technische trainingen, met nieuw Reed spatzeil (met body), voetensteunen en bumpers. Kano is custom gebouwd, daardoor erg licht en 'kleurloos' (kevlar-groen). In nylon hoes, bij elkaar 950 euro. mail voor info |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: michielv op 24/05/05 09:43
Klinkt zwaar bummer, jammer dat je geen polo meer kunt spelen? In ieder geval: heb je je spullen ook al eens via www.canoepolo.com/forum aangeboden? Er is daar ook een Nederlands forum, de meeste NL polospelers zijn daar wel te vinden. Effies kijken: rode helm == GKV, Windhappers, ?? |
||||
|
gepost door: Diewertje op 30/05/05 20:32
Hoe vaak heb je die peddels gebruikt als ik vragen mag? aangezien je ze voor de nieuw prijs verkoopt, zouden mensen ze anders beter zelf bij DD te bestellen, dan kan je ook nog zelf de lengte kiezen. |
||||
|
gepost door: tychos 5 op 03/06/05 19:37
Je hebt gelijk Diewertje, heb de prijs gelijk aangepast, had verkeerd berekend wat ze mij gekost hadden... Dank je! Daarmee is gelijk de totaalprijs aangepast: alles ineens: 1400 euro |
||||
|
gepost door: Diewertje op 09/06/05 10:24
in dat geval ben ik best geinteresseerd in zo'n peddel. Weet je misschien hoe lang ze zijn en welke hoek ze hebben en of hij links of rechtsdraaiend zijn? En hoe lang heb je ze ongeveer gebruikt? |
||||
|
gepost door: tychos 5 op 22/06/05 22:05
Hallo Diewertje, de peddels zijn ondertussen verkocht, bedankt voor je belangstelling! |
||||