PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
stel me voor
Kanoforum: Algemeen
gepost door: robv op 20/06/05 09:13
Hallo, hierbij een 'even voorstellen'ik kreeg 'm niet meer oderaan de 'stel je voor topic' geplakt (was gesloten of ik doe iets verkeerd) dus bij deze een nieuwe.

Ik ben Rob ik woon in den haag en ben eigenlijk al surfend op internet door dit forum geinteresseerd geraakt door het brandingkajakken.
Heb nul ervaring en ben gister voor het eerst in een brandingloze zee te water gegaan. Dus een kajakcuriculum kan ik nog niet met jullie delen.
oja, toch wel mijn eerste en enige kano ervaring was de orange river (grens SA en Namibie) in een paar dagen af peddelen tentje mee, potbroodbakken, hartsikke leuk. Dat is blijven hangen en uiteindelijk toch maar eens opzoek gegaan wat er op dit gebied in nederland te doen was. en zodoende.

Verder heb ik een paar dagen per week werk om geld te verdienen en de rest van de tijd ben ik ontwerper/plaatjesmaker en heb ik een vriendin en een zoontje en een saxofoon en te weinig tijd.....

Heb al wel gezien dat er veel interessante informatie voor een beginner te halen valt op dit forum dus ik zal hier regelmatig terugkomen. En het lijkt mij aardig volk, de kano/kajakkers, en dat vind ik ook niet onbelangrijk als je aan iets begint waarvan wordt geadviseerd het niet in je eentje te doen.

Dat was'm.
Groeten!
rob

Reacties (1 van 1 pagina's)
gepost door: klobo op 12/07/05 09:31
Tijd om ook maar me eens te gaan voorstellen.
Want ja als je gaat posten moeten mensen wel weten,
wie, waarvandaan, waarom, hoe

Ik ben Aldo kom uit Zandvoort aan de zee,en lig daar dus vaak in.
Ben begonnen met een waveski toen die net uit waren.
Later over gestapt naar een kayak. en was toen nog de enige op zee
daar waar het nu drukker gaat worden.

Heb nooit op een club gezeten maar alles uit de hobby geleerd.
en het enige wat ik me zelf niet kon aanleren was eskimoteren.
Dus daarom maar via HKV in Haarlem in het zwembad wezen oefenen.
En daar bleek dus ook snel dat de jaren peddelen toch zijn vruchten had afgeworpen
Moet nog wel meer oefenenen het te automatiseren ;-)

Inmiddels heb ik een nieuwe buurman gekregen "Maarten" die bijna al geen rookie meer is.
En samen maken we en hebben we veel plezier.

En zoals Maarten ook zegt mochten iemand naar Zandvoort willen komen laat het weten.

Groeten Aldo
gepost door: Maud-Rommert op 15/07/05 00:30
rookie,
dat is toch een beginners surfplank
een enorme deur...

Mooie uitdrukking: rookie
gepost door: michielv op 15/07/05 20:55
rookie is een term voor beginner/nieuwkomer.

Kijk de gemiddelde politieserie op tv maar