| hoe is het nu met de rabiaux(gat v/d durance) | ||||
| Kanoforum: Rodeo / Freestyle / Branding | ||||
|
gepost door: disco pol op 08/07/05 18:20
Weet er eigenlijk iemand hoe het nu met de rabiaux is? Is die nu veel verandert of waren de alarmerende berichten niet zo erg? Want er was "grote paniek" als het bekend werd dat die veranderd was maar van een eigenlijke ooggetuige is er nog steeds geen reactie!!!! |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: PaulT op 08/07/05 23:24
Een paar weken geleden was er een topic op deze site inclusief foto's. Begin Juni was ik er zelf. Het gat is erg verandert en is niet meer de golf zoals we hem kennen. Gisteren kreeg ik nog een SMS van een vriend die behoorlijk "gespoeld werd in het gat" (klisma-wave ) deze week. |
||||
|
gepost door: Stephen op 09/07/05 10:17
http://www.kanoforum.nl/forum/index.php/topic/642 http://www.kanoforum.nl/forum/index.php/topic/548 |
||||
|
gepost door: disco pol op 09/07/05 13:29
Jo stephen, je moet niet zo agressief doen, ik weet ook wel dat er een item over geweest is, maar er waren nog steeds geen berichten van personen die het eigelijk gezien hebben. Want van foto's en filmpjes op het net kan je wel iets zien maar niet alles!?! en het beste is nog steeds een verslag van "betrouwbare" vaarders die er reeds geweest zijn. |
||||
|
gepost door: spikey op 09/07/05 13:47
He Disco pol, Ken stephens intentie van bericht niet, maar zoals ik hem opvatte was de negatieve smiley bedoelt voor de verneukerige verandering van het gat! At least, wij zitten er nl over paar weekjes ook en flink balen dat de golf weg is! Dus ik denk goed bedoelde post ipv aggresieve reactie... lang leve digitale communicatie Maar idd, ben ook benieuwd naar meer nieuws/fotos en hoop op een leuke spot, maar vrees het ergste... |
||||
|
gepost door: Stephen op 09/07/05 21:05
Eyh Disco Pol, Inderdaad was mijn smilies meer bedoeld zoals spickey (Tim) hem opvatte.. Ik hoop dat er nog wat over is van de golf zoals ik hem kende.. Stephen |
||||
gepost door: freeflower op 11/07/05 18:04
Stephen schreef op 09/07/2005 10:17: denk ik krijg ik een paar mooi fotos. wordt ik gelinkt naar een aantal oude topics. wie doet nou zo iets :P :P greets remi |
||||
|
gepost door: Stephen op 11/07/05 19:32
We zullen het gauw genoeg merken.. Nog 11 dagen dan gaan wij erheen |
||||
|
gepost door: disco pol op 11/07/05 20:44
Voor mij is het bijna zover, wij vertrekken nu vrijdag naar de alpen, maar eerst nog even stoppen in "Hawaï" en sault brenaz. |
||||