PDA HOME
Zoeken - Actieve Topics - Forum Overzicht - Login
[Date] Week 34
Kanoforum: Wekelijkse vaar afspraken
gepost door: WaizFisZ op 21/08/05 21:03
Dinsdag ziet er wel aardig uit en woensdag ook voor de branding op de diverse "voorspel" site....

Reacties (1 van 3 pagina's)
1 2 3
gepost door: WaizFisZ op 23/08/05 08:09
Vanavond ga ik bij Ter Heide... Nu is er nog niet veel te zien maar volgens de geleerden komt dat wel goed.
Golven rond de 1.20, deining 20cm, NNW 4-5
gepost door: Maarten op 23/08/05 10:24
Jep!!

Ziet er best ok uit! Probeer er vanavond rond 19.00hr.(hopelijk eerder) in te liggen.
(Zandvoort dus)
Ja Aldo kunnen we gelijk de besproken theorie in praktijk proberen te brengen.
Maar blijf voorlopig toch meer voor rauwdouwen dan voor techniek gaan!!
gepost door: WaizFisZ op 23/08/05 10:31
Aldo?
gepost door: klobo op 23/08/05 13:02
yep mijn echte naam...Aldo

Maar voor de internet goeroes is het gewoon die klobo......
hoe langer je er mee werkt hoe meer paranoid je wordt ;-)

Maar zekers ik ben er weer bij, we bellen
gepost door: spikey op 23/08/05 15:39
Ben er ook bij op ter heijde vanaaf
gepost door: WaizFisZ op 23/08/05 15:47
Gezellig! Ik ga om half 7 van huis weg
gepost door: WaizFisZ op 23/08/05 22:11
Sodeknetter !!!!! Eerst dacht ik vanavond, 't wordt niks.
Maaaaaaar ineens !

Wat een avond zeg! Geen wind, behoorlijk cleane lijnen.. enz enz....
gepost door: spikey op 23/08/05 23:12
Heb er ook geen worden voor...
Was alleen maar gaan vandaag!!!
Sweeeet
gepost door: WaizFisZ op 24/08/05 09:51
Wie gaan er vanavond peddelen en waar?
gepost door: klobo op 24/08/05 10:10
ik ga er van uit dat ik ga, samen met Maarten in Zandvoort weer, al wordt het echt is tijd om is de auto te pakken en te gaan rijden naar befaamde plekken, beetje kennis maken met de mensen.

Klobo
gepost door: JeeWee op 24/08/05 10:54
Mij kun je ook verwachten bij Ter Heijde vanmiddag. Weet nog niet of Iggy ook meegaat (zijn kayakdag doordeweeks is eigenlijk dinsdag) maar ik zal het nog ff vragen. Hopelijk doen de spiertjes het aan het eind van de dag weer. Ik voelde me ineens heel erg out of shape na een avondje fitness (afgelopen maandag). Dacht dat je je er beter van ging voelen?
gepost door: Rocky op 24/08/05 11:00
Dammit!!!!

Ikke op Goeree en om 13.30h naar Belgie gereden omdat t toch veel te hard waaide. Had ik dus beter een paar uurtjes kunnen blijven hangen...
gepost door: WaizFisZ op 24/08/05 11:39
JW, dat had ik gisteren! Ook na de fitness maandag hahaha... Gewoon doorgaan! Dat is de beste remedie
gepost door: JeeWee op 24/08/05 11:44
Ik heb helaas "slecht" nieuws. Ik ben pas net met fitnessen begonnen en doe dit met een maat van mij die aardig wat van fitnessen weet. Hij wil vanavond weer gaan. Dan verschuif ik het kayakken liever naar morgen zodat ik even een vol rondje heb gemaakt (met de spiergroepen). Daarna ben ik dan weer wat flexibeler doordat ik eventueel een avondje alleen kan trainen in de week. Zucht; kan ik weer een beetje saai met gewichten gaan knoeien.

Voor de mensen die wel gaan; ROCK ON!

Wil wel stoere verhalen morgen.
gepost door: WaizFisZ op 24/08/05 12:05
Weet je wat voor spiergroepen je allemaal trained met Kayakken joh! Je kan veel beter in de branding zitten dan in die saaie sportschool als het zulk lekker weer is als nu.

Zou het nou winter zijn, en donker 's-avonds dan kan je altijd nog. Nog een maandje of anderhalf en het is te donker 's-avonds.

Is er trouwens iemand die as vrijdagmiddag (eind) zin heeft om te gaan?
gepost door: JeeWee op 24/08/05 12:13
Ik vind het heel aardig dat je me probeert over te halen en je hebt natuurlijk wel gelijk. Maar met de spiergroepen bedoelde ik meer dat ik niet weet welke machines ik moet gebruiken en hoe. Als ik vanavond nog ff meega dan weet ik de routine. Maandagavond deden we bijv. borst, biceps, triceps en schouders. Ik weet nu welke machines daarvoor zijn en in wat voor volgorde je ze doet (van lichte oefeningen naar zware). Als ik vanavond meega weet ik dat ook voor rug en buik (en waarschijnlijk doen we nog iets aan schouders ook). Dan heb ik een totaal plaatje. Ik heb in het verleden al wel eens geprobeerd te fitnessen maar na een avond met deze gozer meegegaan te zijn heb ik al heel veel geleerd over wat wel en niet te doen en ik voelde me ook beter (in de vorm van geen pijn aan mijn pezen bijv.) dan bij mijn vorige pogingen. Aangezien ik ben gaan fitnessen -voor- het kayakken (niet andersom) wil ik wel graag een goede start maken. Zodra ik op gang ben kayak ik weer evenveel als tevoren en hopelijk zelfs wat meer. Wil graag wat nieuwe dingen leren en ook daarvoor ben ik gaan fitnessen. Kwam snel kracht en conditie te kort op het water. Moet wel full out kunnen gaan op zee natuurlijk
gepost door: WaizFisZ op 24/08/05 12:27
tongue in cheek
gepost door: JeeWee op 24/08/05 12:30
Argh.. Fell for it.

PS
Ik ga of morgen of vrijdag kayakken. Als ik veel spierpijn heb waarschijnlijk vrijdag. Dan peddel ik je wel even voorbij met mijn gefitneste spierbundels
gepost door: WaizFisZ op 24/08/05 12:40
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik daag je uit
gepost door: WaizFisZ op 24/08/05 19:03
Ben niet gegaan vanavond, te harde wind
Misschien vrijdagmiddag!
gepost door: iggy op 24/08/05 19:45
Tsja, mijn dinsdagavondje varen heb ik helaas moeten laten schieten.
Moest eerst overwerken, toen nog eten en de kids in bed stoppen. Ging niet meer lukken.

A.s. zondagochtend staat op de planning voor mij (en JeeWee), ik heb dan 's middags nog een verjaardag te vieren van een nichtje.
gepost door: spikey op 24/08/05 22:50
MOrgenichtend 10 uur, Ter Heijde,
Arson en ik.
windkracht 4,
140 cm, 10 cm deining..
iemand zin in ochtendje fun?
gepost door: iggy op 24/08/05 23:56
Dan ben ik aan het werken Spikey!!!!!

Nou vooruit dan: "HAVE FUN!!!"

(Ben niet jaloers hoor...)
gepost door: JeeWee op 25/08/05 10:41
Ik ben dus -WEL- jaloers!

Vrijdagmiddag staat nog steeds lex. Gisteren lekker me rug en biceps getrained. Het zal nog wel geen klap uitmaken a.s. vrijdag maarja, het is het idee toch?
gepost door: WaizFisZ op 25/08/05 11:50
Haha, ok.. Ik ben zeker van plan om te gaan. Als alles goed gaat kan ik er om 4 uur zijn.

PS., Ik ben OOK jaloers.