| Hoofdpijn JeeWee | ||||
| Kanoforum: Algemeen | ||||
|
gepost door: WaizFisZ op 28/09/05 11:22
@JeeWee : Wat ik weleens gehoord heb is dat een plotseling hoofdpijn bij krachtsinspanning vaak komt door een whiplash of soortgelijke aandoening. Door de inspanning die je levert ontstaat er druk op een zenuwbaan waardoor hoofdpijn optreedt. Het kan ook komen door bijvoorbeeld een (bijna) zenuwbeknelling in je nek of rug. door inspannen klemt ie 'm dan af. Laat je houding eens checken door een fysio, die ziet gelijk of je bekken bijvoorbeeld scheef staat (heb ik ook gehad na een val bij waterskieen met hoofdpijn als gevolg) Een paar bezoekjes/kraaksessies heeft vaak verbluffende resultaten. Maar ja..... Ik ben natuurlijk geen arts PS., ik weet een hele goed fysio in Zoetermeer: Karlijn van der Poel bij dekker. |
||||
| Reacties (1 van 1 pagina's) |
||||
|
gepost door: JeeWee op 28/09/05 21:30
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de verschillende soorten hoofdpijnen opgezicht en dat is wat ze noemen trauma hoofdpijn. Wat ik online vond was dat het meer met bepaalde bloedvaten te maken had maar het is hetzelfde principe. De fysio staat al op mijn lijst als de neuroloog me goedkeurt (waar ik wel van uit ga). Ik heb vroeger een lange periode als een geknakt lelietje rondgelopen dus het kan best dat me nek of rug niet helemaal staan zoals het hoort. Het maakt niets uit dat je geen arts bent; bedankt voor de interesse en de goeie tip. En sportschool dekkers is vlakbij dus ik zal als de tijd daar is zeker naar haar vragen.TA again! |
||||
|
gepost door: freeflower op 06/10/05 15:58
hee jeewee vanaf waneer heb jij die hoofd pijn. want ik loop zins paddles up ook rond met veel hoofd pijn migraine aan vallen en zo. ik hoop niet dat het een soa is haha greets remi |
||||
|
gepost door: FreestyleTuur op 06/10/05 16:52
Nou na paddles up was ik ook een week zwaar misselijk maar niet zo erg als jouw remi remi je bent gewoon een beetje een watje. Wees een vent! Tuur (een vent) |
||||
|
gepost door: JeeWee op 07/10/05 23:59
Na paddlesup was ik helemaal niet misselijk of ziek. En die hoofdpijn had ik al voor paddlesup ook. Toch bedankt voor de headsup! Hoofdpijn lijkt trouwens helemaal te verdwijnen. Afgelopen keren met fitness geen last meer gehad! Ik ben zo opgelucht. Toegegeven; ik doe het wel rustig aan en strek me nek uitgebreid voordat ik ga fitnessen maar toch.. En met kayakken heb ik het ook niet meer gehad. (*happy*) |
||||